En väldigt lång dag senare

9 Sep

Dagen idag har gått oerhört långsamt. Det var fint väder ute,nått man gärna hade varit ute i. En unge hemma hos min mamma som matvägrar idag(!?) hon som älskar mat liksom! 

Allt bidrog till att dagen kändes extra lång.. Men nu är det bara 2 arbetsdagar kvar sen får jag en ledig dag 🙂 

Imorgon kommer svärmor hit också för att hjälpa till med Ella så jag kan jobba sent som vanligt. Eller ja imorgon får jag ju faktiskt sluta 18 för engångs skull 😀 


Imorse på väg till bilen så dom kunde köra mig till jobbet för att sen gå till Föris. Hon valde att ha på sig sin ryggsäck för första gången också 😍 

Köpte mig en ny kastrull idag också. På 10liter bara 😉 blev soppa till middag också! Mums

Lämna en liten kommentar

